Jump to content

Splatoon


Recommended Posts

Are you a kid or a squid?

 

WiiU_Splatoon_logo_E3.png

 

Discussion page for all things Splatoon (plus a place to find people to do squad battles with)

 

Name: SirVector

Favorite Weapon: Splattershot Junior, always been my favorite, got some insane records with it.

Current Rank (If you've unlocked Ranked mode): A-

Favorite Stage: Blackbelly Skatepark

Favorite Ranked Mode: Splat Zones

 

 

 

 

Link to comment

Name: Eggplant27

Favorite Weapon: that machine gun thing

Current Rank (If you've unlocked Ranked mode): idk but im level 10

Favorite Stage: ????

Favorite Ranked Mode: ???????

Favorite Squid Sister: the one on the right

 

add me

Link to comment
On 10/05/2016 at 1:22 PM, Platoons said:

Favorite competitive Player: Ploegy

 

that's all i got

Excuse me!!!

 

Name: Kizhaz

Fav weapon: I use the heavy splatling deco in ranked more than anything, but i have a new found love for the new squiffer

Current rank: s I got to s70 once and then went on a losing streak back to A+, but i got it back and am in the low S ever since

Fav stage: Camp triggerfish

Fav mode: Rainmaker

Link to comment
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 6 months later...
Spoiler

TLLDGh6.png?1

All I need is 3 more friends, some decent internet and to actually be good at the game. Don't mind me reviving this thread but the global testfire for Splatoon 2 begins in 14 hours so was just wondering who's gonna play it

Link to comment
4 hours ago, Kizhaz said:
  Reveal hidden contents

TLLDGh6.png?1

All I need is 3 more friends, some decent internet and to actually be good at the game. Don't mind me reviving this thread but the global testfire for Splatoon 2 begins in 14 hours so was just wondering who's gonna play it

8 1/2 hours from now on

I'm in

first time player ^^

Link to comment

I'm kinda sorta twisted, all week I've seen times posted 6am, 2pm, 10pm for this. Wake up to my alarm and it's already over, they been posting daylight times... my state doesn't even recognize daylight savings ;_; Nintendo pls

Link to comment
5 hours ago, Ploegy said:

How are the testfires going? Does it feel nice so far? I'd like to know

I keep pressing x to jump and it opens my map... in one case I pressed x instead of activating my special lol. But nah it feels pretty much the same as the original

Link to comment
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

The Splatoon 2 World Inkling Invitational at E3 happened earlier today/yday. It was a really good watch, just the right amount of cringe with good gameplay.

Putting the vids in spoiler if ever anyone has spare hours to watch them

Spoiler

Semi Final

Spoiler

 

 

 

Grand Final

Spoiler

 

 

Link to comment
  • 3 weeks later...
On 7/8/2017 at 6:32 PM, Linken said:

it's not just a testfire, it's a splatfest before the game even launches ^^

 

Team Ice Cream for the win!!!

Ice Cream gonna have so much support, inb4 the good players choose Cake to avoid pairing with noobs

___________

In other news, this is a thing

 

 

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use and Privacy Policy.