Jump to content

Bug Shiny


Recommended Posts

Buenas, cuando ingreso desde la computadora puedo ver los shiny luego al conectarme al teléfono  Android no funciona salen normal, antiguamente me salio el boton de reparar launcher, intente con desintalar y no consigo nada..ayuda porfavor.

Link to comment
3 minutes ago, N4choo said:

Buenas, cuando ingreso desde la computadora puedo ver los shiny luego al conectarme al teléfono  Android no funciona salen normal, antiguamente me salio el boton de reparar launcher, intente con desintalar y no consigo nada..ayuda porfavor.

antes  tenia mismo problema para los shiny que te siguen afuera de el overworld , pero despues que me descargued la mod para los shiny, se resolvio, pero no me hace salir afuera los pokes de 5 gen, ni normal y ni shiny, para ellos creo que sirve la mod que poneron para ver pokes de 5 gen como seguidores

-------------

before i had that same problem with  the shiny followers out the overworld but, after i dowlanded the mod for the shiny followers, i resolved that case, but i cant see as follower gen 5 pokemons as shiny and as normal too, and for em i think need a specific mod for seeing gen 5 pokes. *sorry my english*

Link to comment

Hello  @N4choo

 

All posts are made in the English language, then in your native language. Please, you can use this link to go to support request 

https://forums.pokemmo.eu/index.php?/forum/47-support-request/

 

Have a good day!

 

ES:

Spoiler

Hola @N4choo


Todas las publicaciones se realizan en inglés y luego en su idioma natal. Por favor,  Puede usar este enlace para ir a las solicitudes de soporte

https://forums.pokemmo.eu/index.php?/forum/47-support-request/

 

Tenga un Buen Día!.

 

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use and Privacy Policy.